Call&Fly
Oferta
Air Taxi
Call&Fly
Oferta
Air Taxi
Taksówki powietrzne
Oferta Call&Fly
Call&Fly jest polskim liderem w organizacji przelotów taksówkami powietrznymi, czyli nierozkładowymi prywatnymi samolotami (private jet) i śmigłowcami na terenie Polski, Europy i poza nią.
Wynajem samolotu dyspozycyjnego to oferta dla klientów, dla których czas ma nadrzędne znaczenie, a częste podróże wiążą się z jego coraz większą stratą. Kiedy spotkań w różnych miejscach kraju jest wiele i nie warto tracić czasu na przejazdy i noclegi – polecamy wynajem prywatnego samolotu. Tutaj pilot i samolot są do Państwa wyłącznej dyspozycji przez cały czas trwania podróży.
Jakie są korzyści z wyboru prywatnego samolotu? / i dlaczego my?
- Korzystamy z 85 lotnisk/lądowisk w Polsce (asfaltowych i trawiastych) i wielu więcej w Europie (samoloty rejsowe korzystają w Polsce z 14-tu),
- Lądujemy zawsze najbliżej celu Państwa podróży, często w centrach dużych miast (nawet na lotniskach trawiastych),
- Datę, czas i trasę lotu ustalamy indywidualnie z pasażerami, którzy pozostają w stałym kontakcie telefonicznym z kapitanem,
- Samoloty i śmigłowce przeznaczone są dla kilku lub kilkunastu pasażerów, dzięki czemu nawet w najmniejszych samolotach zachowane są najwyższe standardy lotu,
- Do odprawy używamy terminali VIP, oraz tzw. „szybkich przejść”, czas od przybycia pasażerów na lotnisko do odlotu wynosi średnio 10 min,
- Pasażerów przewozimy limuzyną po płycie lotniska bezpośrednio do samolotu, czy helikoptera,
- Oferujemy flotę ponad 25 typów statków powietrznych i na każdy lot jesteśmy w stanie dobrać samolot z najlepszym stosunkiem jakości/ilości pasażerów do ceny lotu,
- Wyszkolony, profesjonalny personel i dyspozycyjni piloci z wieloletnim doświadczeniem w liniach lotniczych,
- Jakość usług potwierdzona przez pasażerów Call & Fly / referencje na życzenie.
Zapraszam również do:
Odwiedzenia wirtualnego pokładu (nasze autentyczne zdjęcia) wybranych samolotów i śmigłowców: www.panoramy.callandfly.pl
Pobrania katalogu w formacie PDF:
- Wersja polska – pobierz katalog
- Wersja angielska – pobierz katalog
Wynajem helikoptera to usługa skierowana do osób, których plan podróży zakłada lokalizacje oddalone od dostępnych lotnisk (niemożliwy jest transport samolotem), a przejazd samochodem lub pociągiem jest z różnych powodów również nie możliwy lub na tyle długotrwały, że czasowo nieopłacalny.
Wynajem helikoptera polecamy również zawsze, kiedy wyznaczone przez pasażera miejsca startu i/lub lądowania znajdą się na jego posesji, placu, łące lub innym prywatnym terenie. Nasze helikoptery lądują bez przeszkód na parkingach centrów handlowych, placach przy fabrykach oraz wszelkich otwartych przestrzeniach pozbawionych przeszkód takich jak linie wysokiego napięcie, czy wysokie drzewa.
Jeżeli nie są Państwo pewni czy można na Państwa posesji, bądź w dowolnym innym miejscu wylądować / wystartować, bardzo prosimy przesłać do nas zapytanie o wynajem helikoptera, a nasz dział operacyjny na podstawie zdjęć satelitarnych przygotuje opinię dot. możliwości lądowania.
Nasz flota liczy obecnie 5 typów śmigłowców w podziale na maksymalną liczbę pasażerów:
3 osobowe: Robinson R44
4 osobowe: Robinson R66, Eurocopter EC120
5 osobowe: Bell 407, Bell 427 (2 silniki)
Nasi piloci mają najwyższe kwalifikacje i doświadczenie w lotach w ograniczonych warunkach pogodowych, w trudnym górzystym terenie oraz na długich odcinkach! Z naszymi pilotami na pokładzie jesteście Państwo w dobrych rękach!
Wygoda, szybkość, bezpieczeństwo – oferujemy Państwu usługę Air Taxi (Sky Taxi), czyli możliwość odbycia lotu 7 dni w tygodniu, 24h na dobę! To nasi Klienci decydują gdzie, kiedy i którędy wykonamy lot. Dostosowujemy swoje usługi do planu dnia naszych Klientów, startując o wyznaczonej porze i lądując zawsze na lotnisku najbliższym celowi podróży. Stawiamy przede wszystkim na profesjonalizm w działaniu i pełne zadowolenie każdego Klienta!
W ramach Call&Fly Air Taxi oferujemy Państwu super-komfortowe i niezawodne samoloty spełniające najsurowsze normy bezpieczeństwa i komfortu lotu. Nasi piloci mający łączny staż na poziomie 2000-3000 godzin lotu, z doświadczeniem nabytym w ramach linii lotniczych, są najlepszym gwarantem bezpieczeństwa i sprawnie wykonanego lotu.
Proponowana przez na usługa Air Taxi to dyspozycyjność 24/7 dająca Państwu możliwość skontaktowania się z nami pod numerem hotline: +48 500 803 800 o każdej porze dnia i nocy.
Własny samolot
Oferta Call&Fly
- pozyskanie samolotu (z rynku lub negocjacja slotów z fabryką);
- negocjacje ceny zakupu w stosunku do ceny katalogowej lub „asking price” na rynku wtórnym;
- screening przed-zakupowy (konfiguracja fabryczna wnętrza samolotu, awioniki zgodnie z wymaganiami EASA do transportu komercyjnego);
- weryfikacja techniczna, analiza dokumentacji CAMO i wizyta mechanika poparta raportem (dla samolotów używanych);
- wsparcie w procesie pozyskania leasingu;
- nadzór prawny w procesie zakupu;
- wybór i negocjacje warunków ubezpieczenia;
- sprowadzenie samolotu do Polski;
- reprezentacja przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego;
- rejestracja i wybór znaków samolotu;
Wykorzystamy Twój samolot w okresach kiedy z niego nie korzystasz do lotów komercyjnych aby zarabiał na swoje koszty utrzymania (koszty stałe jak leasing, hangar, załoga, obsługa techniczna, itp.).
W tym celu:
- przygotujemy dla obecnie posiadanego samolotu lub takiego który planujesz kupić kalkulację rentowności (i zasadności posiadania) samolotu.
- dowiesz się dzięki temu ile Twój samolot musi wypracować miesięcznie godzin w charterze żeby zarobić na swoje koszty.
- w połączeniu z informacją ile godzin sam chcesz wykorzystać, przygotujemy symulację finansową progu rentowności posiadania samolotu.
Do czego będzie Ci potrzebne Call&Fly?
Do tego aby urzeczywistnić ten plan!
Posiadając już własny samolot będzie Ci zależało na tym żeby wcześniej przygotowane wyliczenia miały odzwierciedlenie w rzeczywistości i żeby samolot faktycznie latał – zarabiał na siebie.
Operatorzy samolotów (uogólniając) oferują swoim klientom jednak w pierwszej kolejności samoloty dla nich najbardziej marżogenne / najczęściej własne – co jest biznesowo zrozumiałe.
Oznacza to jednak że do realizacji zlecanych przez klientów operatorowi lotów, Twój samolot może znaleźć się na końcu kolejki (z powodu ceny lub priorytetów operatora)
Należy mieć również na uwadze, że operatorzy nie gwarantują minimalnej ilości sprzedanych godzin, gdyż zależy ona od zbyt wielu czynników (włączając w to czynniki meteorologiczne) – stąd łatwo jest na koniec miesiąca powiedzieć „Niestety ten miesiąc nie był udany, nic na to nie poradzimy, może następny będzie lepszy”.
Dla właściciela samolotu istotniejsze jednak od starań, są wyniki sprzedażowe i finansowe samolotu.
Dlatego coraz większe powodzenie zyskuje model polegający na utrzymaniu przez właściciela kontroli nad procesem sprzedaży godzin w czarterze.
W tym celu właściciel może rozdzielić zadania na sprzedażowe i formalne pomiędzy dwie firmy:
- FORMALNE – operatora, w zakresie wyłącznie niezbędnym do utrzymania samolotu pod certyfikatem AOC -> zgodność operacji z AOC, proceduralna, standardy bezpieczeństwa, audyty ULC, CAMO, itd.
- SPRZEDAŻOWE – wyspecjalizowaną w sprzedaży lotów private-jet’ami firmę, która generuje dla właściciela godziny czarteru i opiekuje się w szerokim zakresie samolotem.
Zaletami takiego rozwiązania i posiadania przez właściciela zewnętrznego sales-force Call&Fly są:
- skoncentrowanie wysiłków sprzedażowych na tym konkretnym samolocie;
- promocja samolotu i jego dostępności do czarteru na rynku;
- wewnętrzne planowanie lotów do sprzedaży (samodzielnie szybko wyliczamy trasy, masy startowe, sprawdzamy ograniczenia lotnisk, restrykcje w przestrzeni pow., itd) dzięki czemu jesteśmy wielokrotnie szybsi w oferowaniu samolotów klientom od dyspozytorów zewnętrznych (używanych przez operatorów) co znacząco zwiększa naszą skuteczność sprzedaży;
- pełny i ciągły nadzór właścicielski na operacjami (przejrzystość skuteczność w działaniu i raportowanie wyników bezpośrednio do właściciela);
- koordynacja lotów AOC z lotami właściciela (w tym planowanie przebazowań i minimalizacja związanych z tym kosztów);
- bieżące zarządzanie załogami lotniczymi i ich czasem pracy (unikanie sytuacji w których samolot jest dostępny, ale lot nie może się odbyć z braku dostępnej załogi);
- logistyką załóg (rotacje między lotniskami w tym logistyka transportu np. samolotami rejsowymi);
- planowanie przeglądów samolotu vs. grafik lotów właścicielskich i komercyjnych;
- przeciwdziałanie problemom operacyjnym;
- 15 lat doświadczenia w sprzedaży air-taxi poparte wynikami.
Posiadając samolot będziesz miał poczucie komfortu i niezależności mogąc dostać się tam, gdzie tego zapragniesz, komfortowo i w krótkim czasie.
Będzie to jednak również duże obciążenie organizacyjne i odpowiedzialność aby był serwisowany we właściwym miejscu, miał zapewniony hangar, był pod opieką dobrze przeszkolonej załogi, itd.
Z przyjemnością przejmiemy od Ciebie te obowiązki, bo znamy się tym. Zapewnimy:
- CAMO
czyli Continuing Airworthiness Management Organisation – opiekę formalną nad sprawnością samolotu, planowanie przeglądów dla jak najkrótszych przestojów i optymalizację kosztów serwisu - PART 145
czyli planowane lub zapobiegawcze działania mające na celu przewidywanie awarii i zapobieganie im. W tym obsługa planowa, liniowa, obsługa komponentów, planowanie interwałów i monitorowanie stanu technicznego - Wybór operatora i negocjacje warunków AOC
do umieszczenia samolotu w rejestrze przewozu komercyjnego (brak VAT na koszty związane z operacjami samolotu i opłat akcyzowych na paliwo); - Rekrutację załogi;
Przedstawimy Ci kilku kandydatów na dane stanowisko sprawdzając wczesniej ich kompetencję i wyszkolenie. Ty zdecydujesz kogo obdarzysz największą sympatią i komu będziesz chciał powierzyć rolę pilota w swoim samolocie. - Negocjacje z portem miejsca postoju / organizację hangaru.
Samolot będzie w znacznie lepszym stanie wizualnym i technicznym jeżeli będzie parkowany w hangarze. Uniknie częstej konserwacji kadłuba a w zimie opłat za odladzanie. Wynajęcie hangaru to w zależności od rozpiętości skrzydeł samolotu i deficytu miejsc na Polskich lotniskach często nie łatwe zadanie, ale dla nas wykonalne.
Usługi lotnicze
Oferta Call&Fly
Specjalizujemy się w fotografowaniu inwestycji deweloperskich, obiektów przemysłowych czy terenów inwestycyjnych. W skład naszego zespołu wchodzi fotograf lotniczy, który na stałe współpracuje z polskimi oraz międzynarodowymi magazynami lotniczymi.
Po uzgodnieniu sposobu i terminu realizacji, wykonujemy jedną lub kilka sesji, w zależności od żądanej ekspozycji.
Standardowo fotografie cyfrowe o rozdzielczości 5616 x 3744 TIFF 125 MB wykonywane są aparatem Canon EOS 1Ds Mark III o matrycy 22 mln efektywnych pikseli. Spośród ponad 250 fotografii zrobionych z różnych wysokości, odległości, kierunków i kątów, grafik wybiera kilknaście zdjęć i po wstępnym przygotowaniu, przedstawia materiał Zleceniodawcy.
Ostatecznie 21 wybranych fotografii przekazujemy na płytach DVD w 2 egzemplarzach Klientowi.
Wykaz proponowanych usług:
- Patrolowanie i diagnostyka linii elektroenergetycznych
- Oględziny
- Termowizja
- Badanie zjawiska „KORONA”
- Rejestracja i skaning laserowy tras przebiegów linii
- Budowa i aktualizacja systemów informacji przestrzennej (GIS)
- Wspomaganie odbiorów prac eksploatacyjnych i remontów (malowanie, remonty)
- Wspomaganie budowy nowych linii energetycznych,
- Wspomaganie firm świadczących usługi prac pod napięciem
- Świadczenie usług „pogotowia”
Powyższa lista nie wyczerpuje wszystkich możliwości jakie daje zastosowanie śmigłowców na potrzeby tej branży, dlatego zapraszamy do kontaktu współpracy w zakresie optymalizacji zlecenia.
Świadczymy usługi dla operatorów systemu przesyłowego i dystrybucyjnego. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług wspomagających służby eksploatacyjne WN i SN.
W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszym oficerem dyżurnym pod numerem hotline: +48 500 803 800 o każdej porze dnia i nocy.
Wspomagamy czynności eksploatacyjne systemu przesyłu gazu.
Oferujemy:
- patrolowanie linii przesyłowych gazu oraz obiektów tworzących infrastrukturę przemysłu
- dokumentacja fotograficzna i filmowa
- budowa i aktualizacja systemów informacji przestrzennej (GIS)
- rozwijanie systemów lokalizacji nieszczelności z powietrza
Powyższa lista nie wyczerpuje wszystkich możliwości jakie daje zastosowanie śmigłowców na potrzeby tej branży, dlatego zapraszamy do kontaktu z naszym oficerem dyżurnym pod numerem hotline: +48 500 803 800 o każdej porze dnia i nocy.
Lot dźwigowo-montażowy to lot, którego celem jest przemieszczenie ładunku, posadowienie go na ustalonym stanowisku, podanie ładunku ekipie montażowej, montaż lub demontaż na stanowisku lub kombinacja tych zadań przy zastosowaniu urządzeń do podwieszania ładunku na zewnątrz płatowca.
Klasyfikacja lotów:
Ze względu na charakter zadania:
- Kategoria I – dźwigowe – przemieszczenie ładunku z punktu do punktu bez precyzyjnego osadzenia na określonym stanowisku
- Kategoria II – montażowe – przemieszczenie ładunku z punktu do punktu z precyzyjnym osadzeniem na określonym stanowisku
- Kategoria III – montażowe długotrwałe – przemieszczenie elementu z punktu do punktu z precyzyjnym osadzeniem na określonym stanowisku z długotrwałego zawisu (powyżej 5 min). W zakres tych prac wchodzą również prace z monterem siedzącym na specjalnej platformie na zewnątrz śmigłowca i wykonującego określone czynności montażowe i naprawcze
Ze względu na wysokość powyżej powierzchni gruntu (AGL):
- Kategoria N – niskie – przemieszczenie do 50 m AGL
- Kategoria S – średnie – przemieszczenie 51 – 100 m AGL
- Kategoria W – wysokie – przemieszczenie powyżej 100 m AGL
Ze względu na ciężar podwieszonego ładunku:
- Kategoria L – waga elementu podwieszonego do 75% udźwigu śmigłowca
- Kategoria C – waga elementu podwieszonego powyżej 75% udźwigu śmigłowca bez przekraczania ograniczeń eksploatacyjnych
Loty indywidualne
Oferta Call&Fly
„Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić”
Leonardo Da Vinci.
Teraz masz wspaniałą okazję aby dotknąć nieba, a przy okazji podziwiać panoramę Warszawy z powietrza! Możesz wybrać lot samolotem lub helikopterem.
Poniżej prezentujemy opis trasy i szczegóły 1-godzinnego lotu widokowego nad Warszawą.
Trasę dobraliśmy tak żeby była możliwie najładniejsza pod względem widoków i dająca najwięcej wrażeń, natomiast dopełnieniem prezentu jest wyjątkowa forma bonu do wręczenia obdarowanej osobie.
Program lotu w obrębie Warszawy:
Podczas przelotu zobaczycie Państwo centrum Warszawy z powietrza, Stadion Narodowy z lotu ptaka, Stadion Legii na Łazienkowskiej (Pepsi Arena), piękne i rozległe tereny okolic Józefowa, Otwocka, aż do Góry Kalwarii. Następnie skierujemy się w stronę mieniącej się promieniami słońca tafli Zalewu Zegrzyńskiego, połączenia Bugu i Narwi, zobaczymy zaporę wodną w Dębe, a wracając na lotnisko, lecąc wzdłuż koryta Wisły miniemy Most Północny, oraz obejrzymy rezerwat w Kampinosie. Start i lądowanie odbywa się po tzw. kręgu nadlotniskowym, który wchodzi w głąb Warszawy co stanowi doskonałą okazję do wykonania zdjęć centrum Warszawy z bliska i poczuć się jakbyśmy mieli Warszawę na dłoni.
Plan lotu dostosowywany jest oczywiście do życzeń pasażerów (po wcześniejszym uzgodnieniu przed lotem).
Możemy wykonać lot w celu obejrzenia Państwa domku letniskowego, terenu pod inwestycję, wykonania zdjęć, lub po prostu dla widoków i odprężenia.
Również samolot i pilot są do dyspozycji naszych gości przez cały okres lotu, a obsługa naziemna pomoże w załatwieniu spraw formalnych i wydaniu odpowiednich zezwoleń do wstępu na teren lotniska. Na życzenie nasz pilot oprowadzi Państwa po hangarze, pokaże inne statki powietrzne którymi świadczymy usługi dla biznesu, oraz objaśni podstawowe zasady lotu.
Przed lotem proponujemy:
- Spotkanie na lotnisku (ul. Księżycowa 3, 01-934 Warszawa). Tam przejmuje Państwa kapitan i prowadzi do samolotu.
- Przy samolocie: briefing, krótkie wprowadzenie w teorię aerodynamiki, oglądanie samolotu (stery, przyrządy pokładowe, łączność radiowa z kontrolerami, itd.)
- Przygotowanie do lotu i start
Proponowane samoloty to:
- Cessna 172 Skylane (max 3 pasażerów)
Panorama wnętrza samolotu: zobacz wnętrze - Cessna 206 Stationair (max 4 pasażerów / znacznie więcej miejsca)
Panorama wnętrza samolotu: zobacz wnętrze - Beechcraft BE58 Baron (max 4 pasażerów / luksusowa salonka – samolot 2 silnikowy)
Panorama wnętrza samolotu: zobacz wnętrze - Helikopter Robinson R44 (3 pasażerów)
Panorama wnętrza helikoptera: zobacz wnętrze - Helikopter Bell 407 (5 pasażerów)
Panorama wnętrza helikoptera: zobacz wnętrze
W celu otrzymania oferty cenowej na dany bon / przelot wybranym samolotem prosimy o kontakt: +48 500 803 800 lub booking@callandfly.pl
Obecnie każdy może zamówić lot i palcem po mapie zdecydować dokąd chce lecieć – to dające całą moc wrażeń przeżycie. Jeżeli myślałeś kiedykolwiek o tym jak wygląda Polska z lotu ptaka – teraz możesz się przekonać na własne oczy. Loty widokowe są niewątpliwie jednym z najbardziej ekscytujących doświadczeń w powietrzu. Na życzenie nasz pilot oprowadzi Państwa po hangarze, pokaże inne statki powietrzne, którymi świadczymy usługi dla biznesu oraz objaśni podstawowe zasady lotu.
Proponowane samoloty to:
- Cessna 172 Skylane (max 3 pasażerów)
Panorama wnętrza samolotu: http://www.panoramy.callandfly.pl/c182.html - Cessna 206 Stationair (max 4 pasażerów / znacznie więcej miejsca)
Panorama wnętrza samolotu: http://www.panoramy.callandfly.pl/c206.html - Beechcraft BE58 Baron (max 4 pasażerów / luksusowa salonka – samolot 2 silnikowy)
Panorama wnętrza samolotu: http://www.panoramy.callandfly.pl/be58.html - Helikopter Robinson R44 (3 pasażerów)
Panorama wnętrza helikoptera: http://www.panoramy.callandfly.pl/r44.html - Helikopter Bell 407 (5 pasażerów)
Panorama wnętrza helikoptera: http://www.panoramy.callandfly.pl/b407.html
W celu otrzymania oferty cenowej na przelot wybranym samolotem prosimy o kontakt: +48 500 803 800 lub booking@callandfly.pl
Pobudka o 7:00 rano, wylot z Warszawy o 9:00, 11:30 zakupy w Paryżu, 17:00 wylot, 19:30 powrót do Warszawy.
To już nie jest nierealne – w zasięgu Twojego życzenia stoją otworem Paryż, Berlin, Monachium, każde centrum światowej mody, w którym możesz znaleźć się w kilka kwadransów. Do odprawy używamy terminali VIP oraz tzw. „szybkich przejścia”, a czas od przybycia pasażerów do odlotu wynosi średnio 10 min. Wyszkolony, profesjonalny personel i dyspozycyjni piloci z wieloletnim doświadczeniem w liniach lotniczych sprawią, że podróż będzie dla Państwa wyjątkowa.
Z przyjemnością doradzimy, który samolot najlepiej spełni Twoje wymagania. Nasza flota to ponad 25 typów statków powietrznych, które są do Państwa dyspozycji przez 24 godziny na dobę.
Na wyjątkowe okazje
Oferta Call&Fly
Samochód – obojętnie jak ekskluzywny i prestiżowy – już nie zrobi aż takiego wrażenia na gościach weselnych jak prywatny śmigłowiec czekający na Młodą Parę przed kościołem! Do kościoła prosto z nieba – coraz więcej par skorzystało ze śmigłowca w czasie ślubnej uroczystości.
Wyznacz miejsce, gdzie mamy wylądować i skąd zabrać Młodą Parę, po to, aby po kilkunastu minutach lotu widokowego wylądować w ogrodzie sali weselnej pośród tłumu zaproszonych gości. Doradzimy, który śmigłowiec najlepiej spełni Twoje wymagania, gdyż posiadamy w naszej flocie kilka różnych typów maszyn, dedykowanych dla różnej liczby pasażerów.
Posiadamy doświadczenie w realizacji kilkudziesięciu wesel i z przyjemnością zorganizujemy Twój przelot, żeby wspomnienia z lotu pozostały żywe na długie lata.
W celu otrzymania oferty cenowej na Twój przelot ślubny prosimy o kontakt: +48 500 803 800 lub booking@callandfly.pl.
Jeśli Twój dzień zaręczyn ma być wyjątkowy i romantyczny bardziej niż można sobie to wyobrazić, zabierz ukochaną na prywatny lot, a gdy już będziecie wysoko w chmurach poproś ją o rękę i wsuń pierścionek na jej palec. Czy jest kobieta, która oparła by się takiej magii chwili?
„Wyjdę za Ciebie” w blasku zachodzącego słońca – lot realizowany jest w romantycznej scenerii Zalewu Zegrzyńskiego. Wiele par uczciło jedną z najważniejszych chwil w życiu na pokładzie naszego samolotu! Plan lotu dostosowywany jest oczywiście do życzeń zakochanych.
Niezwykły lot zaręczynowy trwa jedną godziną. Dodatkowo proponujemy : bukiet 21 czerwonych róż (200,00 PLN) oraz catering: szampan (+ 2 kieliszki), truskawki, oraz drobne przekąski (50,00 PLN). Dla pewności możesz dodać, że w razie odmowy puścisz drążek 🙂