Taksówki powietrzne / Air Taxi
Wynajem samolotów i helikopterów 24/7

Goście Call&Fly

Jeszcze więcej fanów Pawła Domagały dzięki sprawnym przelotom z Call&Fly!

Pan Paweł Domagała sprawił nam niedawno dużą przyjemność goszcząc na naszym pokładzie w locie do Szczecina. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu dwusilnikowego szybkiego samolotu możliwy był sprawny lot do Szczecina i (zaraz po koncercie) natychmiastowy powrót do Warszawy! Trzymamy kciuki za kolejne przeboje i następne wspólne loty! Paweł Domagała (ur. 19

Mariusz Stępiński z boiska na boisko lata szybko i wysoko na pokładzie Call&Fly!

Mariusz Stępiński (ur. 12 maja 1995 w Sieradzu) – polski piłkarz występujący na pozycji napastnika we włoskim klubie Chievo Verona oraz w reprezentacji Polski. Brązowy medalista Mistrzostw Europy U-17 2012. Uczestnik Mistrzostw Europy 2016. W 2012 wraz z reprezentacją Polski do lat 17 zajął 3. miejsce na, rozgrywanych

Agnieszka Radwańska wysoko ponad kortem!

Pani Agnieszka Radwańska zaszczyciła nas dziś swoją obecnością w locie z Warszawy do Hotel’u Ossa Congress & Spa, do którego dzięki użyciu śmigłowca mogła udać się na 2-godzinne spotkanie i łącznie po 3,5h być z powrotem w Wwie! To był bardzo sympatyczny dzień – dziękujemy i do miłego zobaczenia! Agnieszka Radwańska (ur.

Robert Kubica lata jeszcze szybciej niż jeździ

Mieliśmy dziś niezwykłą przyjemność poznać jednego z najsympatyczniejszych polskich sportowców – Roberta Kubicę, który podróżował z nami z Warszawy Okęcie do Torunia na event JCB firmy Interhandler! Tym razem był w powietrzu zdecydowanie szybszy niż na torze :) Robert Kubica (ur. 7 grudnia 1984 w Krakowie) – polski kierowca wyścigowy

Call&Fly realizuje loty na całym świecie!

Niezależnie czy planujesz odbyć lot lokalny czy globalny, w Call&Fly zaoferujemy Ci zawsze samolot najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb. Odległości nie mają dla nas znaczenia, bo najwyższe standardy usług utrzymujemy bez względu na to jak daleko od bazy jest samolot oraz niezależnie skąd i dokąd ma odbyć się lot. Najwyższy standard i jakość naszych

Piłkarze Reprezentacji Polski zajmują stałe miejsce na liście naszych pasażerów :)

Dzisiaj po raz kolejny na pokładzie samolotu Call&Fly gościliśmy Kamila Grosickiego z rodziną. Nasze usługi polecił mu swojego czasu Robert Lewandowski, który również już kilkakrotne miał okazje z nami podróżować i przekonać się o najwyższym standardzie lotu i obsługi :) Kamil Grosicki wybrał samolot typu Cessna CJI. Na lotnisku Chopina

Taksówka powietrzna w 2h dla Antonio Lindbaecka

Tomasz Gollob 23.04.2017 rano uległ wypadkowi po którym działacze MRGARDEN GKM Grudziądz błyskawicznie zmobilizowali w Sztokholmie Antonio Lindbaeck’a przekazując mu informację że ma szykować się na występ w niedzielnym meczu z Cash Broker Stalą Gorzów. Telefon o potrzebie pilnego przetransportowania Pana Lindbaecka otrzymaliśmy o godz. 13:00. Nasz czas mobilizacji wyniósł w tym

Kamil Glik wraz z rodziną podróżuje jet'em Call&Fly

Kamil Glik wraz z rodziną podróżuje jet’em Call&Fly

Pan Kamil Glik wraz z rodziną był naszym niezwykle sympatycznym gościem 5.07.2016. Piłkarz występujący na pozycji obrońcy w monakijskim klubie AS Monaco oraz reprezentant Polski i zasłużony uczestnik Mistrzostw Europy 2016 podróżował z nami Cessną Citation Mustang na trasie Nicea-Katowice. Lot trwał nieco ponad 2:00. Z oceny Pana Kamila i jego

Maciej Rybus - 40-krotny rep. Polski na pokładzie C&F

Maciej Rybus – 40-krotny rep. Polski na pokładzie C&F

Ostatnio na pokładzie naszego samolotu gościliśmy Pana Macieja Rybusa. Czterdziestokrotny reprezentant Polski, były piłkarz Legi Warszawa, aktualnie Tereka Grozny podróżował samolotem Cessna XLS. Panie Macieju – życzymy wielu sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym oraz dziękujemy za wybór C&F!

DODA wyglądała dziś zjawiskowo ... 5 km nad ziemią!

DODA wyglądała dziś zjawiskowo … 5 km nad ziemią!

Doda – Pani Dorota Rabczewska podróżowała dziś z nami z Katowic do Warszawy. Mimo że nie jest entuzjastką latania, a prywatne samoloty (ze względu na ilość miejsca wewnątrz) nie należą do jej ulubionych, to po locie, odprężona i z uśmiechem na twarzy, oświadczyła że lot bardzo jej się podobał. Pochwaliła