Praca w Call&Fly


Aktualne oferty pracy:

SALES MANAGER

2 stanowiska



Nasz Sales Team to ludzie z doświadczeniem w business aviation w wieku 25-40 lat, pośród których każdy jest lotniczym entuzjastą i prawie każdy ma licencję lotniczą PPL lub CPL.

Aplikując na to stanowisko zakładamy że będziesz posiadał już pewne doświadczenie handlowe (najchętniej w segmencie premium), znał angielski na poziomie przynajmniej zaawansowanym, posiadał prawo jazdy kat. B, był osobą samodzielną oraz kulturalną / z klasą (maniery, wygląd, dbałość o szczegóły – to rzeczy na które nasi klienci zwracają uwagę).
Atutem będzie wiedza, zainteresowania lotnicze lub dowolna licencja, co pozwoli nam szybciej Cię wdrożyć.

Pracujemy stacjonarnie w godz. 09:00 – 17:00. na lotnisku Warszawa Babice, skąd realizujemy część wylotów. Zatrudniamy na umowę B2B. Pracujemy na samym lotnisku, w otoczeniu samolotów, na dobrym sprzęcie, w miłym otoczeniu i przede wszystkim przyjaznej (dalekiej od corpo) atmosferze.

Na początek oferujemy Ci szkolenie / wdrożenie z wiedzy lotniczej, naszych procedur i standardów obsługi klientów VVIP. Już po jego zakończeniu będziesz cennym na tym rynku specjalistą od business aviation, z dobrym wynagrodzeniem podstawowym i systemem premiowym pozwalającym na jego podwojenie lub potrojenie w zależności os stopnia zaangażowaniu w pracę / sprzedaż.

Poza benefitami finansowym, ta praca daje również duże możliwości samorealizacji i satysfakcji z sukcesów na poziomie klientów z pierwszej 100-tki listy Forbes’a. Nastawiamy się na długofalową współpracę, zatem aplikując tutaj pomyśl czy jest to praca w której chciałbyś zostać przy odpowiadających Ci warunkach na dłużej.

Aby aplikować do Call&Fly prześlij nam na praca[at]callandfly.pl swoje:

  1. CV
  2. List motywacyjny z uzasadnieniem dlaczego powinniśmy się z Tobą spotkać.

CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

MARKETING MANAGER

1 stanowisko

Na tym stanowisku we współpracy z naszym grafikiem i programistą będziesz miał narzędzia do skutecznego prowadzenia media planu opartego o media elektroniczne, publikacje i direct marketing aby skutecznie docierać do coraz szerszej rzeszy klientów. Zależy nam na tym aby tworząc długoterminowe działania i real-time marketing zakorzeniać markę w świadomości nowych klientów oraz kreatywnymi kampaniami umacniać przekonanie dotychczasowych że są w najlepszych rękach.

Aplikując na to stanowisko zakładamy że będziesz posiadał już pewne doświadczenie marketingowe (najchętniej w segmencie premium), znał angielski na poziomie przynajmniej zaawansowany, posiadał prawo jazdy kat. B, był osobą samodzielną oraz kreatywną.
Atutem będzie znajomość programów i doświadczenie w obróbce grafiki

Pracujemy stacjonarnie w godz. 09:00 – 17:00 na lotnisku Warszawa Babice, w otoczeniu samolotów, przy hangarze z którego realizujemy część wylotów. Naszym celem jest praca na dobrym sprzęcie, w miłym otoczeniu i przede wszystkim przyjaznej (dalekiej od corpo) atmosferze. Nasz zespół pracuje na umowach B2B.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzeniem podstawowe i premie projektowe.

Nastawiamy się na długofalową współpracę, zatem aplikując tutaj pomyśl czy jest to praca w której chciałbyś zostać na odpowiadających Ci warunkach na dłużej.

Aby aplikować do Call&Fly prześlij nam na praca[at]callandfly.pl swoje:

  1. CV
  2. List motywacyjny z uzasadnieniem dlaczego powinniśmy się z Tobą spotkać.

CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

CUSTOMER CARE MANAGER w JetBook.eu

2 stanowiska

Call&Fly uruchomi niebawem nowy projekt w formie aplikacji WEBowej i mobilnej, oparty o osiągnięcia technologiczne Call&Fly z ostatnich 5 lat, którego celem będzie oferowanie klientom prywatnych lotów samolotami i śmigłowcami z niespotykaną dotąd prostotą i skutecznością a zarazem jakością i radością podróżowania prywatnym samolotem.

Poszukujemy osób którzy zadaniem będzie:
FRONTend w relacjach z klientami – czyli nadzór na prawidłowością przebiegu procesu sprzedaży lotów w aplikację i wsparcie klientów. Budowanie, utrzymywanie relacji i budowanie marki poprzez zwiększanie zaufania klientów do produktu.
BACKend po stronie operatorów lotniczych – czyli on-boarding nowych operatorów lotniczych i pozyskiwanie do systemu nowych samolotów, wdrażanie i raportowanie błędów aplikacji, budowanie integracji z innymi systemami lotniczymi, monitorowanie prawidłowości działania.

Aplikując na to stanowisko zakładamy że będziesz posiadał już pewne doświadczenie handlowe (FRONTend) lub minimalne programistyczne (BACKend), znał angielski na poziomie przynajmniej zaawansowanym i był osobą samodzielną. Atutem będzie wiedza i zainteresowania lotnicze lub dowolna licencja, co pozwoli nam szybciej Cię wdrożyć.

Pracujemy stacjonarnie w godz. 09:00 – 17:00 na lotnisku Warszawa Babice, w otoczeniu samolotów, przy hangarze z którego realizujemy część wylotów. Naszym celem jest praca na dobrym sprzęcie, w miłym otoczeniu i przede wszystkim przyjaznej (dalekiej od corpo) atmosferze. Nasz zespół pracuje na umowach B2B.

Poza benefitami finansowym, ta praca daje również duże możliwości samorealizacji i satysfakcji z sukcesów na poziomie klientów z pierwszej 100-tki listy Forbes’a. Nastawiamy się na długofalową współpracę, zatem aplikując tutaj pomyśl czy jest to praca w której chciałbyś zostać przy odpowiadających Ci warunkach na dłużej.

Aby aplikować do Call&Fly prześlij nam na praca[at]callandfly.pl swoje:

  1. CV
  2. List motywacyjny z uzasadnieniem dlaczego powinniśmy się z Tobą spotkać.

CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

AVIATION CATERING MANAGER w SkyChef.eu

1 stanowisko

To praca dla osoby która chcą spróbować swoich sił w logistyce cateringu lotniczego premium i koordynacji jego dostaw do prywatnych samolotów dla najbardziej wymagających klientów.
Praca polega na przyjmowaniu zamówień online przez nasz system dostaw cateringu lotniczego na loty Call&Fly i operatorów zewnętrznych wykonujących loty na Polskie lotniska. Następnie koordynacji tych zamówień pomiędzy naszymi kuchniami a załogą lub lotniskiem (handlerem), nadzorowaniem ich dostawy na płycie lotniska lub monitorowaniem kierowców którzy dostarczają zamówienia na większe odległości.

W przyjmowaniu zleceń, przygotowaniu zamówień, ich dostawie i rozliczeniu pomoże przygotowany przez nas dedykowany system kwotowania, dystrybucji i zarządzania zamówieniami. Dzięki niemu realizacja wszystkich zamówień sprowadza się do czynności równie prostych jak sprzedaż w sklepie internetowym.

Aplikując na to stanowisko zakładamy że będziesz posiadał już pewne doświadczenie sprzedażowe, umiał obsłużyć podstawowe platformy (jak WordPress), znał angielski na poziomie przynajmniej zaawansowany, posiadał prawo jazdy kat. B, był osobą samodzielną oraz kreatywną.
Atutem będzie doświadczenie w gastronomii, które nie jest tu konieczne.

Pracujemy stacjonarnie w godz. 09:00 – 17:00 na lotnisku Warszawa Babice, w otoczeniu samolotów, przy hangarze z którego realizujemy część wylotów. Naszym celem jest praca na dobrym sprzęcie, w miłym otoczeniu i przede wszystkim przyjaznej (dalekiej od corpo) atmosferze. Nasz zespół pracuje na umowach B2B.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzeniem podstawowe i premie projektowe.
Nastawiamy się na długofalową współpracę, zatem aplikując tutaj pomyśl czy jest to praca w której chciałbyś zostać na odpowiadających Ci warunkach na dłużej.

Aby aplikować do Call&Fly prześlij nam na praca[at]callandfly.pl swoje:

  1. CV ze zdjęciem
  2. List motywacyjny z uzasadnieniem dlaczego powinniśmy się z Tobą spotkać.

CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Zapraszamy!